Τι είναι το Content Marketing

Content Marketing

“Το Content marketing είναι ο μόνος κλάδος marketing που μας έχει μείνει!” Λόγια του μεγάλου Seth Godin που σίγουρα τονίζουν τη σημασία και τη βαρύτητα που περιλαμβάνει ο όρος.

Τι είναι όμως το Content Marketing;

Χρησιμοποιώντας σε ελεύθερη έκφραση τον ορισμό του Content Marketing Institute το content marketing είναι η τεχνική κατά την οποία δημιουργούμε και μοιραζόμαστε χρήσιμο και σχετικό περιεχόμενο με συνέπεια. Στόχος του η συγκέντρωση ενός target group με ξεκάθαρα χαρακτηριστικά. Κάθε στρατηγικός σχεδιασμός έχει απώτερο σκοπό την δημιουργία ή αύξηση των πωλήσεων και την μετατροπή των χρηστών σε ποιοτικά leads που βρίσκονται ένα βήμα πριν την τελική πώληση.

Πιο συγκεκριμένα, μερικά παραδείγματα για το τι περιλαμβάνει είναι μεταξύ άλλων η κειμενογραφία, αρθρογραφία, δημιουργία οπτικοακουστικού υλικού όπως είναι τα video, οι εικόνες, τα podcasts και τα infographics. Οτιδήποτε αφηγείται μια ενδιαφέρουσα, σχετική και χρήσιμη ιστορία στον χρήστη. Μπροστά σε μία πετυχημένη καμπάνια ο χρήστης θέλει να την αξιοποιήσει και να την μοιραστεί. Εκεί κρύβεται τη μαγεία μιας καμπάνιας!

Ο μέσος χρήστης βομβαρδίζεται από όλα τα μέσα με επαναλαμβανόμενες και συχνά άχρηστες πληροφορίες για αυτό τον λόγο το πρωτογενές, αυθεντικό υλικό που δημιουργείται με μεράκι και προσοχή θα είναι πάντοτε το πιο επιτυχημένο. Ένα προϊόν ή μια υπηρεσία μπορεί να απογειωθεί πετυχαίνοντας την δημιουργία έξυπνου, χρήσιμου, σχετικού και καλαίσθητου περιεχομένου.

Content Marketing

Τι προσφέρει το Content Marketing;

Με την δημιουργία μιας πετυχημένης καμπάνιας δίνουμε συχνά λύση σε μία ανάγκη ή επιθυμία που είχε μείνει ακάλυπτη ή απαρατήρητη από τον χρήστη. Αυτό μπορεί να ερμηνευθεί με πάρα πολλούς τρόπους και εφαρμόζεται σε όλες τις περιπτώσεις. Το μήνυμα διαμοιράζεται προσελκύοντας χρήστες με κοινά χαρακτηριστικά που ανήκουν στο εν δυνάμει αγοραστικό κοινό της επιχείρησης.

Επίσης, χρησιμεύει στην απαραίτητη “εκπαίδευση” του χρήστη. Ποια είναι τα πλεονεκτήματα του προϊόντος σας; Γιατί να προτιμήσει τη δική σας πλατφόρμα από του ανταγωνιστή σας; Έχει ο χρήστης κάποιο ζήτημα που το προϊόν ή η υπηρεσία σας θα τον βοηθήσει να το λύσει; Αυτά είναι ερωτήματα που συχνά απαντάμε μέσα από μία καμπάνια δίνοντας λύσεις και λόγους να συνδεθούν οι χρήστες με το brand.

Με την πάροδο του χρόνου, ο χρήστης σας μαθαίνει και σας εμπιστεύεται στην περίπτωση που είναι ήδη πελάτης σας ή θα μετατραπεί σε πελάτη μέσω της καμπάνιας τότε η αφοσίωση του στην επιχείρηση σας ενισχύεται.

Το Internet έχει δώσει τη δυνατότητα στον χρήστη να ερευνά σε βάθος πριν αγοράσει ένα προϊόν ή επιλέξει μια υπηρεσία και η διαδικασία αυτή επηρεάζεται από τη συνολική παρουσία μιας εταιρείας στον ψηφιακό κόσμο. Ένας χρήστης συμπαθεί, επιλέγει, σχηματίζει εντυπώσεις και άποψη για μία επιχείρηση μέσα από το content marketing. Η δυναμική μεγάλη και η υλοποίηση απαιτητική καθώς σε ένα τέτοιο project πρέπει να είναι βέβαιος ο επαγγελματίας πως η ταυτότητα του και το προϊόν του παρουσιάζονται σωστά πριν προχωρήσει στα επόμενα βήματα.

 

Κασιμάτη Βαλέρια

Social Media Manager & Marketing Coordinator