Ποιοι είμαστε;

Τεχνική υποστήριξη επιχειρήσεων, ηλεκτρονικό marketing και ανάπτυξη ιστοσελίδων και εφαρμογών είναι οι κλάδοι στους οποίους εργαζόμαστε. Τομείς που αν και σαφώς ανταγωνιστικοί και παρά την αντιξοότητα της εποχής, έχουμε καταφέρει να αναπτυχθούμε πολύ σημαντικά και να δραστηριοποιηθούμε τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Δίνουμε μεγάλη έμφαση στην ποιότητα της υπηρεσίας που προσφέρουμε και είμαστε περήφανοι που το κύριο και πιο δυνατό μέσο «διαφήμισής» μας είναι οι ίδιοι οι πελάτες μας.

Δημιουργούμε επαγγελματικές σχέσεις εμπιστοσύνης που αντέχουν στον χρόνο, που αποτελούνται από ειλικρίνεια και διαφάνεια, σεβασμό και επικοινωνία. Η μεγαλύτερη ικανοποίηση που απολαμβάνουμε είναι όταν ένας πελάτης μας έχει μηδενικό downtime και μπορεί να εργάζεται απρόσκοπτα χωρίς κανένα τεχνικό πρόβλημα, όταν αναπτύσσεται και γίνεται αναγνωρίσιμος μέσα από τις διαφημιστικές μας καμπάνιες αλλά και όταν μπορεί να υπερηφανευτεί για την ιστοσελίδα του και να του «λυθούν τα χέρια» με το προσωποποιημένο software που δημιουργήσαμε.

Τι μας κάνει να ξεχωρίζουμε;

Έχουμε την αυτοπεποίθηση και τη σιγουριά πως η ποιότητα των υπηρεσιών μας είναι εξαιρετικά υψηλή τόσο για τα ελληνικά δεδομένα όσο και του εξωτερικού. Η προληπτική μας προσέγγιση σε όλους τους τομείς και η σχέση που αναπτύσσουμε με τους πελάτες μας είναι αυτό που μας οδηγεί σε επιτυχημένες και μακροχρόνιες συνεργασίες.

Η φιλοσοφία μας

Το προσωπικό μας

Οι συνεργασίες που δημιουργούμε είναι πάντοτε υψηλών απαιτήσεων για αυτό και όλη η ομάδα μας αποτελείται από έμπειρους τεχνικούς IT, προγραμματιστές και marketing specialists που μοιράζονται την ίδια φιλοσοφία για την παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών.
Γιατί η πρόληψη είναι καλύτερη από τη θεραπεία

Προληπτική υποστήριξη

Πιστεύουμε πως η πρόληψη είναι καλύτερη από τη θεραπεία. Παρακολουθούμε ενεργά όλα τα δίκτυα των πελατών μας, προκειμένου να προβλέψουμε και να αποτρέψουμε τη διακοπή λειτουργείας τους. Οι μηχανικοί μας επισκέπτονται όλους τους πελάτες τους τουλάχιστον μια φορά το μήνα προκειμένου να ενισχυθεί περαιτέρω η σχέση του με τον πελάτη.

Επιπλέον, οι τεχνικοί μας λαμβάνουν καθημερινά ενημερώσεις μέσω e-mail, οι οποίες παρέχουν μια σαφή εικόνα για το τι συμβαίνει στα δίκτυα των πελατών τους. Επίσης, λαμβάνουν μια εβδομαδιαία ενημέρωση που περιλαμβάνει μια πλήρη περίληψη της κατάστασης λειτουργίας όλων των συσκευών δικτύου (servers, firewalls, switches, routers, UPS, και PC). Αυτό μας επιτρέπει να έχουμε μια καλή ιδέα για το που ενδέχεται να προκύψει πρόβλημα και έτσι να επιλυθεί πριν προκαλέσει διακοπή λειτουργίας του συστήματος.

Ένα επιπρόσθετο πλεονέκτημα που προσφέρει η προληπτική συντήρηση στους πελάτες μας είναι η ικανότητα να προβλέψει τις αστοχίες υλικού. Αυτό με τη σειρά του, προσφέρει δύο σημαντικά πλεονεκτήματα:

1. Η διακοπή λειτουργίας συστήματος ελαχιστοποιείται, ή, σε ορισμένες περιπτώσεις, εξαλείφεται πλήρως

2. Σε περίπτωση βλάβης των υλικών, δίνεται στον πελάτη μας μια αναφορά για την προβλεφθείσα αστοχία (predictive failure), επειδή όσο το συντομότερο διαπιστωθεί μια επερχόμενη αστοχία υλικού και αντικατασταθεί, τόσο αυξάνονται οι πιθανότητες της κάλυψης του από την εγγύηση του κατασκευαστή. Με αυτόν τον τρόπο, ο πελάτης μας απαλάσσεται από το κόστος αντικατάστασης του υλικού.

Αυτή η τακτική αλληλεπίδρασης με τους πελάτες μας, μας δίνει τη δυνατότητα να παρέχουμε τα υψηλότερα επίπεδα στήριξης, σε συνδιασμό με τη δημιουργία μιας παραγωγικής εργασιακής σχέσης με τους χρήστες του δικτύου. Επίσης, βοηθά το προσωπικό σας να είναι πιο παραγωγικό όταν πρόκειται για τη χρήση του ηλεκτρονικού υπολογιστή.