Voip Services

Αναβαθμίστε την επικοινωνία της επιχείρησης σας αξιοποιώντας τα οφέλη ενός υπερσύγχρονου IP τηλεφωνικού κέντρου. Εξοικονομήστε ποιοτικό χρόνο και χρήμα συνδυάζοντας την ευελιξία, την ταχύτητα και την ευκολία που σας προσφέρει το Internet με τις εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις της επιχείρησης σας. Η Network Dynamics έχοντας πάντοτε προτεραιότητα την μέγιστη αποδοτικότητα των συνεργατών της παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις IP τηλεφωνικών κέντρων για όλα τα μεγέθη των επιχειρήσεων.

Πλεονεκτήματα

  • Το MyPBX χρησιμοποιώντας Modular Technology δίνει την δυνατότητα να δημιουργηθεί ένα IP τηλεφωνικό κέντρο βασισμένο στις ανάγκες της κάθε εταιρείας. Δίνει την δυνατότητα να συνδυαστούν διαφορετικές θύρες όπως αναλογικές (FXS, FXO), ISDN (BRI ή PRI), cellular (GSM ή UMTS) καθώς και IP διασυνδέσεις (SIP). Έτσι το MyPBX μπορεί να καλύψει εύκολα τις αρχικές ανάγκες διασύνδεσης αλλά και τις μελλοντικές ανάγκες αγοράζοντας το απαραίτητο module.
  • Συγκεντρώνει όλες τις απαραίτητες λειτουργίες όπως φωνητική κλήση, Voicemail, αυτοματοποιημένο τηλεφωνικό μενού (IVR), αρχείο που περιέχει όλες τις πληροφορίες σχετικά με την πρόσφατη χρήση του συστήματος (CDR) και την ασφάλεια του τηλεφωνικού σας κέντρου και προσφέρει λειτουργίες απαραίτητες για το δίκτυο χωρίς κρυφές χρεώσεις ή ετήσιο κόστος.
  • Συμβατό με ΙP τηλεφωνικές συσκευές από όλους τους κατασκευαστές
  • Συνδέεται με ευκολία στο σύστημα back up του ρεύματος (UPS) που μπορεί ήδη να υπάρχει στο γραφείο σας. Επίσης, μειώνει το κόστος του ηλεκτρικού ρεύματος καθώς είναι χαμηλής ενεργειακής κατανάλωσης και δεν απαιτεί επιπλέον μπαταρίες για τη χρήση του.
  • Εξοικονομεί χώρο μειώνοντας τον αριθμό των απαραίτητων καλωδίων στο γραφείο σας χρησιμοποιώντας την ήδη υπάρχουσα υποδομή του δικτύου σας. Χρησιμοποιείται ένα καλώδιο LAN το οποίο συνδέει την συσκευή IP Phone με τον ηλεκτρονικό σας υπολογιστή.
  • Απόλυτος έλεγχος από το κινητό ή/και το tablet σας
  • Εύκολη και γρήγορη επέκταση του τηλεφωνικού κέντρου χρησιμοποιώντας IP συσκευές ή και smartphone / softphone (λογισμικό στο laptop)
  • Εύκολη και άμεση μεταφορά του τηλεφωνικού κέντρου σε περίπτωση μετακόμισης
  • Εύκολη μεταφορά συσκευών και χρήση του ίδιου εσωτερικού αριθμού σε περίπτωση αλλαγής γραφείου.
  • Χρήση του εσωτερικού αριθμού και έξω από το γραφείο αλλά και στο εξωτερικό χρησιμοποιώντας το smartphone ή το tablet του χρήστη χωρίς καμία επιπλέον χρέωση. Για παράδειγμα, σε περίπτωση που ένας υπάλληλος ταξιδέψει στο εξωτερικό μπορεί να δεχθεί οποιεσδήποτε κλήσεις απ’ τον εσωτερικό του αριθμό στο smartphone/tablet του με μόνη προϋπόθεση την χρήση 3G/4G δικτύων ή WI-FI
  • Δωρεάν επικοινωνία μεταξύ πολλαπλών γραφείων αλλά και των υποκαταστημάτων της εταιρείας ανεξαρτήτου γεωγραφικής τοποθεσίας
  • Τηλεφωνικές κλήσεις με υψηλή ποιότητα ήχου σε σχέση με τα συμβατικά τηλεφωνικά κέντρα
  • Παρακάμπτουμε το κόστος μετατροπής του συμβατικού εξοπλισμού σε IP προσφέροντας απευθείας τον εξοπλισμό IP PBX
  • Συμβατές τηλεφωνικές συσκευές υποστηρίζουν hands free / Bluetooth ενισχύοντας την παραγωγικότητα του χρήστη
  • Σημαντική μείωση κόστους στις διεθνείς κλήσεις (έως και 90%)
  • Εξοπλισμός με τα ίδια και καλύτερα χαρακτηριστικά αλλά σε πολύ χαμηλότερη τιμή σε σύγκριση με άλλους εξοπλισμούς VOIP (Cisco / Avaya κτλ.)

Βασικά Χαρακτηριστικά

  • Βασικές τηλεφωνικές λειτουργίες ( προώθηση, αναμονή, συνδιάσκεψη κτλ)
  • Επιλογή φραγής εξερχομένων κλήσεων σε συγκεκριμένα νούμερα
  • Αναμονή κλήσης – call waiting
  • Δυνατότητα ηχογράφησης μηνύματος και μενού ( IVR, πχ «Για πωλήσεις πατήστε 1» )
  • Μουσική αναμονής
  • Δυνατότητα αναμονής δεύτερης κλήσης ενώ ο χρήστης βρίσκεται ήδη σε ενεργή κλήση
  • Voicemail
  • Δυνατότητα εκτροπής κλήσης.
  • Δυνατότητα αναζήτησης τηλεφωνημάτων ( CDR )
  • Δυνατότητα διανομής των κλήσεων σε πολλαπλές γραμμές
  • Απομακρυσμένη διαχείριση του τηλεφωνικού σας κέντρου. Οποιαδήποτε αλλαγή μπορεί να πραγματοποιηθεί άμεσα και απομακρυσμένα σε αντίθεση με τα συμβατικά κέντρα που απαιτούν την μίσθωση τεχνικού για οποιαδήποτε αλλαγή.

Προηγμένα Χαρακτηριστικά

  • Εγκατάσταση Firewall για τη προστασία του τηλεφωνικού κέντρου
  • Αναλυτικό αρχείο κλήσεων
  • Δυνατότητα παρακολούθησης κλήσεων
  • Δυνατότητα καταγραφής κλήσεων
  • Εκτροπή κλήσης από τη σταθερή γραμμή στο κινητό του χρήστη, μετά από προκαθορισμένο αριθμό χτύπων, χωρίς χρέωση, με την χρήση εικονικής γραμμής (SIP) με την προϋπόθεση σύνδεσης στο internet
  • Χρήση πολλαπλών ξεχωριστών εικονικών γραμμών (SIP),σύμφωνα με τις ανάγκες της εταιρείας, αποκλειστικά για διεθνείς κλήσεις
Ενδιαφέρομαι